The Orwells - Disgraceland (2014)

Punk / Rock
Label: Canvasback

1. Southern Comfort (2:43)
  2. The Righteous One (3:35)
  3. Dirty Sheets (2:29)
  4. Bathroom Tile Blues (3:10)
  5. Gotta Get Down (3:00)
  6. Let It Burn (3:29)
  7. Who Needs You (3:18)
  8. Norman (4:25)
  9. Always N’Forever (2:41)
  10. Blood Bubbles (3:10)
  11. North Ave (3:14)
avatar van Tha)Sven
Hier verwacht ik veel van! Singles klinken erg goed, lekker oldskool.

avatar van AdRock
@ Tha)Sven. Ik zie dat je niet op hun vorige album heb gestemd, Remember When. Die is heel vet, mocht je die nog niet kennen.

Naar deze ben ik ook erg benieuwd!

avatar van VladTheImpaler
Who Needs You is echt een geweldig nummer! Ik kijk enorm uit naar dit album.

avatar van Linius
Erg fijne singles allemaal. Kom maar op met die plaat.

avatar van Linius
Hij is te pindakazen.

avatar van AdRock
Yup! En hij klinkt lekker. Het is iets anders dan Remember When; wat minder lo-fi. Nummers als Southern Comfort, The Righteous One, Dirty Sheets etc. zijn echter nog steeds heel vet. De rest moet ik nog even wat vaker luisteren voor een beoordeling.

avatar van Tha)Sven
Mooi album inderdaad, maar weinig echte uitspringers helaas. Desalniettemin een lekkere plaat om even 40 minuten op te knallen.

avatar van VladTheImpaler
Who Needs You vind ik anders wel een uitspringer, voor mij beste track op het album.

avatar van Chew
Leuk album, goede sound lekker rammen. Tip: zag dat ze naar bitterzoet komen de 25e van augustus. Het is dat ik dan bij thee oh sees in de melkweg ben anders wel gegaan, super zaaltje.