Percee P - Legendary Status (2005)

Label: MTA

1. Live Freestyle (1991) (1:18)

met Lord Sear

2. Let the Homocides Begin (4:56)

met D-Nique

3. Throwback Rap Attack (2:34)
  4. Rematch in the Patterson Projects (3:10)

met Lord Finesse

5. Day at the Races (4:03)

met Jurassic 5 en Big Daddy Kane

6. Lung Collapsing Lyrics (3:17)

met Pharoahe Monch

7. Puttin' Heads to Bed (4:02)
  8. Now They Wanna See Me (3:16)
  9. Live Freestyle (1990) (2:50)

met Large Professor

10. Yes, You May (4:49)

met Lord Finesse en A.G.

11. Kickin' Flavor with My Man (4:18)

met Lord Finesse

12. Don't Come Stapped (3:58)
  13. You're Late (3:39)

16. Unstoppable (2:57)

met Planet Asia

17. Walk with Me (3:24)

met Jedi Mind Tricks

18. Coward of the Year (4:08)

met The Controls en Aesop Rock

19. Keep the Fame (4:36)

met Molemen, Vakill en Rhymefest

20. Unsatisfied Critics Live (1990) (3:55)

met Top Priority en D-Unique

avatar van hiphopisntdead
dit is toch wel redelijk geniaal te noemen

avatar van toris
dit is toch geen volwaardig album?

avatar van MJ_DA_MAN
Teruglezen? Google'en? Soms doe ik dingen niet begrijpen.

MJ_DA_MAN schreef:
Teruglezen? Google'en? Soms doe ik dingen niet begrijpen.

waarom doe jij altijd zo moeilijk als iemand iets vraagt? De site is daar toch voor bedoelt of zie ik dat verkeerd? ik heb inderdaad alles hier gelezen, en ik zie dat het album onder het kopje verzamel staat, maar omdat de mixtape of wat dan ook zoveel gastbijdragen heeft, en zo'n hoge beoordeling, begin ik mij af te vragen wat er aan de hand is.

BoordAppel schreef:
Een verzamelaar met allemaal tracks waarop Percee P eigenlijk gastartiest was. Zo staat Coward of the Year eigenlijk op Aesop Rock's Music for Earthworms, en Day at the Races op Power in Numbers van Jurassic 5.
Zegt toch al meer dan genoeg? Waarom zou je dingen vragen waarvan het antwoord praktisch al voor je neus ligt?

avatar van Osiris Apis
Ik vind dat MJ gelijk heeft. Het album staat duidelijk onder het kopje verzamel. En dit wordt in eerdere berichten ook toegelicht. Maar MJ had het wel wat vriendelijker kunnen zeggen.

avatar van MJ_DA_MAN
Het was volgens niet de eerste keer dat ik die user zo'n soort vraag zag stellen. En volgens mij zei ik niks onvriendelijks.

avatar van toris
laat ik het zo zeggen: ik vind het opvallend dat een mixtape zo hoog in de hiphop toplijst staat.

avatar van MJ_DA_MAN
Hij staat daar niet in, en dit is geen mixtape.

avatar van toris
klopt, ik was even in de war met iets anders.

avatar van Arrie
Nu de grappige berichten in het Memorabele Quotes-topic staan, kan ik ze hier wel verwijderen. Bij deze.

Rene1979
Heb deze op de kop weten te tikken. Schijnt nog best lastig te zijn. Absoluut een lekkere plaat.

''Rematch in the Patterson Project'' is zo f*cking gruwelijk !