Andrew Gold & Graham Gouldman - The Wax Files (1997)

Label: For Your Love

1. Right Between the Eyes (6:58)
  2. Shadows of Love (4:41)
  3. Under Her Spell (4:30)
  4. Baby's Got a Gun (4:17)
  5. Wherever You Are (3:26)
  6. Bridge to Your Heart (3:46)
  7. American English (4:27)
  8. Ball and Chain (4:28)
  9. Claire and Johnny (4:54)
  10. Same Boat Now (3:40)
  11. Can Anybody See You (4:10)
  12. Touch and Go (3:51)
  13. Maybe (4:24)
  14. Don't Play That Song (4:25)
  15. Holiday (4:45)
  16. One More Heartache (5:02)
  17. Thank You for Being a Friend [Live] (4:45)
avatar van divart
Naast de hitjes en bekend werk staat er ook het een en ander op wat niet op reguliere albums terecht is gekomen. Hiervan is Holiday veruit het leukst.

avatar van Dibbel
Ruim 13 jaar later...
Soort van verzamelaar met de hits uit 1986 en 1987 en zes nieuwe nummers uit 1997 (nr. 9 t/m 12 en 15 en 16) en een live uitvoering van de jaren 70 hit Thank You For Being A Friend van Andrew Gold zonder Graham Gouldman.
Ondertussen is het super aanstekelijke Right Between The Eyes nog steeds tot een van de leukste hits van 1986. Ook leuk is de hit uit 1987 Bridge To Your Heart en zeker ook Ball And Chain en Shadows Of Love.
De 'nieuwe' nummers moeten allemaal nog vallen bij mij.