Foreigner - An Acoustic Evening With (2014)

geen stemmen

Label: earMUSIC

1. Double Vision (3:57)
  2. Long, Long Way from Home (3:22)
  3. Say You Will (3:49)
  4. When It Comes to Love (4:26)
  5. Waiting for a Girl Like You (5:50)
  6. Dirty White Boy (4:57)
  7. That's All Right (3:38)
  8. Fool for You Anyway (5:01)
  9. Feels Like the First Time (3:31)
  10. Jukebox Hero (5:48)
  11. I Want to Know What Love Is (6:06)
  12. Hot Blooded (3:45)
Ozric Spacefolk
Ik weet niet wie er tegenwoordig in Foreigner zitten, en op de hoes zie ik wel 7 bandleden.

Maar uiteindelijk is dit een erg mooie en warme akoestische liveplaat, en blijkt hoe goed de songs van Foreigner zich lenen voor een akoestische bewerking.

Mick Jones en Jeff Pilson zitten zeker weten in Foreigner en de zanger is Kelly Hansen, die ik ken van Hurricane, en die een heerlijk stemgeluid heeft. De rest van de band zegt mij nagenoeg niets.

avatar van Von Helsing
Ozric Spacefolk schreef:

Drummer Chris Frasier was de live drummer van Steve Vai en Whitesnake. Toetsenist Thom Gimbel heeft een aantal jaren live achter het podium Aerosmith voorzien van zijn kunsten. Die andere twee ken ik ook niet.