Atmosphere - The Lake Nokomis (2014)

Label: Rhymesayers

5. Idiot
  6. Prelude to Hell
RSD 2014 release.

avatar van thomzi50
Deze is nu dus verschenen?

Ja deze kwam vandaag uit RSD special.. Over twee weken het album..

avatar van -marco-
Toch vind ik bitter een heerlijke track! Kanye West blijft wat minder imo. Bob Seger is en blijft een top track
Ook de overige drie nieuwe tracks stemmen mij zeer positief en doen me NOG meer uitkijken naar het nieuwe album.

Deze ep maar eens ff snel op de kop tikken

Ik vind alle tracks hierop heerlijk. Bob Seger is wel een knaller jammer dat die niet op het album komt.

avatar van Silky & Smooth
Aardig, maar niet bepaald een goede voorbode voor het album. Het klinkt wel weer 'Atmosphere', maar weinig spannend. Kanye West valt tegen en Bitter blijft een vervelend nummer.

avatar van thgryda
Ik vind Bitter eigenlijk best een goed nummer? Het refrein is wat simplistisch maar muzikaal vind ik het goed in elkaar steken en Slug rapt on point...

avatar van Silky & Smooth
Deels, maar de zangerige rapstukjes verpesten voor mij het hele nummer. En daarbij vind ik Atmosphere qua raps ook lang niet alles meer zo indrukwekkend. Op Family Sign begon het hier en daar al wat lafjes te worden en die lijn lijkt zich helaas voort te zetten. En dit is natuurlijk voor Slugs begrippen, want hij blijft een fantastische rapper en laat nog steeds velen achter zich.

avatar van -marco-
Ik heb deze dubbel. PM me voor een exemplaar en bijzonderheden