Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra - Hang on to Each Other (2014)

Canada
Electronic / Rock
Label: Constellation

1. Any Fucking Thing You Love (11:05)
  2. Birds Toss Precious Flowers (12:11)
avatar van chevy93
Interessant?

In ieder geval een lelijke hoes.

avatar van The Scientist
Hmmm.. de titel is een nummer van Horses in the Sky en beide nummers zijn stukjes lyrics uit dat nummer.. ben benieuwd of dit er verband mee houdt.. Horses.. is wel mijn favoriete album.

avatar van The Scientist
Ja.. het houdt er verband mee, hetzelfde nummer is in een totaal ander jasje gestoken..

Ik heb het altijd toegejuicht dat bands wat van geluid wisselen, maar helaas kost ze dat nog wel eens mij als luisteraar.. Zo ook hier, een weinig boeiend elektronisch uitstapje dat me zeker in het begin zeer slecht in de oren klinkt, het tweede nummer wordt iets beter, maar nog steeds totaal mijn ding niet. Het feit dat ze hiervoor een oud nummer hebben gebruikt en niet iets nieuws geschreven hebben maakt het er niet beter op. Daardoor heb ik de hele tijd associaties met dat veel betere nummer.

Kortom.. als je van vrij eenvoudige dansbare muziek houdt en niet bang bent voor ASMZ misschien interessant voor je. Ik denk echter dat de meeste die-hard ASMZ-fans er erg weinig mee kunnen.