Drive-By Truckers - Dragon Pants EP (2014)

Rock / Roots
Label: ATO

1. Dragon Pants (3:16)
  2. Grandpa Rock City (5:02)
  3. Trying to Be the Boss (On a Beaver Brown Budget) (3:00)
  4. Rock Solid (3:29)
  5. Natural Light [Alternative First Take Recording] (5:19)
Dit is niet goed en dat weten de heren zelf ook wel, anders was 1 van de nummers (naast Natural Light) wel op English Oceans terecht gekomen. De zwalkende, chaotische versie van Natural Light is een wereld van verschil met de album-versie, hoe slordig en onzuiver wil je t hebben.......ach er zijn vast fans die dit een leuk extraatje vinden (het zit bij sommige versies van de cd, geloof ik?), maar verder kun je dit gewoon vergeten.

avatar van Cygnus
Het is uitgegeven als EP'tje voor Record Store Day. En inderdaad is het niks vergeleken bij English Oceans.