Deetron - Fabric 76 (2014)

Zwitserland

20. E-Dancer - The Move
  21. Moderat - Bad Kingdom [Marcel Dettmann Remix]
  22. Caribou - Irene
  23. Joe - Slope
  24. Atoms For Peace - Before Your Very Eyes…
  25. Function - Falling the Same Way [Dommune Version]
  26. Design A Wave - Weird F
  27. Juxta Position - Mercy (Loop)
  28. Nils Frahm - Says
avatar van Poa
Poa
Zoals wel vaker komt Deetron met een weinig verrassende tracklist, maar de laatste tijd wordt het bij hem wel erg bont. Een beetje liefhebber zal al snel meer dan de helft (te) vaak gehoord hebben, wat het een niet erg interessant geheel maakt. Misschien meer een persoonlijk probleem dan een algemene kritiek, maar wat mij betreft mag hij wel eens iets verder kijken dan zijn neus lang is qua platenkeuze.

tuktak
Die Nils Frahm track van 5 minuten op het eind begrijp ik ook totaal niet, zo'n vreemde misplaatste afsluiter. Zonde van zo'n mooi nummer.