T-Love - Long Way Back (2003)

Hip-Hop / Jazz
Label: Virgin

1. The Reel Love
  2. Swing Malindy
  3. When You're Older (Ode to Pickaninny)
  4. Radio Skit
  5. Fortress (Of a Prophet)
  6. Darling : The Final Fall Out
  7. Modern Magdalena
  8. Who Smoked Sunshine
  9. Intellectual Proptease
  10. Seven

met Dwele

11. Non-Stop Toast
  12. Witch Bitch? (B-Girls Anthem)
  13. Chiquita
  14. Long Way Back

met Dwele

15. Wanna Beez

met Chali 2na

16. Oh So Suite
avatar van Shelter
Dit is één van mijn favoriete hiphop albums.
Een female mc die niet te geforceerd hiphop wil overkomen, maar gewoon haar verhaal spit. Heerlijke beats, lekkere samples.
5 sterren met een griffel!

avatar van Reijersen
Wat een lyrics zeg! Prachtig, net of je het allemaal meemaakt. Ook de producties zijn bijzonder nuttig vooral. Dat nummer met Dwele (alle 2 maar vooral SeveN) is echt da bomb!

avatar van LeRoi
...klinkt niet slecht....toch mis ik 'the trigger' zoals dat bij bijv. een US3 voor mij duidelijk wel aanwezig is....

Harco
Misschien is dit wel wat voor jou, LeRoi. Er zijn meer die ik je wil aanraden, maar daar kan ik zo even niet opkomen.

avatar van Niek
Rapt Dwele nu op ook op Seven?
Verder beetje Jill Scott-vibe op deze plaat. Helemaal leuk