Drive-By Truckers - Third Man Live (2011)

1 stem

Rock / Roots
Label: Third Man

1. Used to Be a Cop (6:01)
  2. Get Downtown (3:30)
  3. Go-Go Boots (5:55)
  4. Dancin' Ricky (3:24)
  5. Pulaski (4:03)
  6. Take Time to Know Her (4:56)
  7. Everybody Needs Love (6:55)
  8. Love Like This (5:46)
  9. Mercy Buckets (5:31)
avatar van Ducoz
Nog wat voor jou om in te duiken Hendrik68 ?

Hendrik68
Elk DBT album is aan mij besteed. Ik had hier nog nooit van gehoord. Is dit wel wat energieker dan het album Go-Go Boots?

avatar van Ducoz
Daar mag je wel van uit gaan! Rauwer, vooral.

Hendrik68
Ik zie hem net op Bol.com als LP staan. Als ik de hoes bekijk dan kon dat ook wel eens het enige zijn. Ik wilde ooit nog wel weer een platenspeler aanschaffen, maar als dit niet op CD gaat verschijnen dan dalen zelfs de Truckers in mijn achting. Geen enkele artiest mag zich de arrogantie veroorloven dat iedereen voor elke noviteit zo maar even de portemonnee trekt. Van die grappen van "Alleen verkocht tijdens live concerten" of "alleen op LP", daar kan ik zeer slecht tegen. Of telkens weer andere versies met telkens weer een niet eerder verschenen bonustrack. Heel flauw allemaal. Dan vraag je ook om illegaal downloaden.

Ligt aan het label. Een hobby-labeltje van Jack White (White Stripes), dat sowieso weinig cd's uitbrengt. Heeft de band denk ik geen inspraak in.

avatar van Ducoz
Ja, Third Man flikt dat wel vaker. Neem bijvoorbeeld de laatste Kelley Stoltz, volledig album. Niet live dus, maar wel alleen op plaat te krijgen.. heel irritant.

Hendrik68
Heeft de band denk ik geen inspraak in.

Dan vergeef ik het de heren. Hij lag ook niet bij de aangeboden koopwaar vorige week in Paradiso, heeft er vast mee te maken.