Kid Rock - The Polyfuze Method (1993)

Rock / Hip-Hop
Label: Continuum

1. Fred (0:26)
  2. Killin' Brain Cells (3:53)
  3. Prodigal Son (5:17)
  4. The Cramper (4:13)
  5. 3 Sheets to the Wind (What's My Name) (4:45)
  6. Fuck U Blind (3:55)
  7. Desperate-Rado (4:26)
  8. Back from the Dead (4:35)
  9. My Oedipus Complex (5:36)
  10. Balls in Your Mouth (3:43)
  11. Trippin' with Dick Vitale (4:09)
  12. TV Dinner (0:28)
  13. Pancake Breakfast (3:01)
  14. Blow Me (2:30)
  15. In So Deep (1:59)
  16. U Don't Know Me (5:24)
1,5
Prodigal Son is best een chill nummer, de rest doet me niets (meer)

Uit de tijd datie nog helemaal niks kon

Later bleek dat nog steeds zo te zijn, maar een aanstekelijk ietwat rebels kopie en dito gedrag bleek genoeg om wat platen te verkopen

1,5
Helemaal gelijk heb je, maar ergens is het toch wel geinig.. zo'n dude die geen fuck kan maar toch wel muziek wil maken

Ik kan muzikaal ook niks en besef dat , dat is het verschil;)

1,5
Haha.. in combinatie met Slash zet hij nog een aardige pop song neer, vocaal is hij nog wel te doen.. maar als het op songwriting neer komt e.d. of gitaar bespelen dan valt hij toch gigantisch op z'n muil

avatar van Psycholamp
Laatst verkocht. Geen spijt van en levert aardig wat op. Wat een baggerplaat, zeg! Redneck-hiphop zonder skills.