Martyn - Forgiveness EP (2014)

1 stem

Dance / Electronic
Label: Ninja Tune

1. Glassbeadgames [8 Hours at Fabric Dub] (8:01)

met Four Tet

2. Secrets (4:14)
  3. Forgiveness Step 3 (6:41)
Track 1 valt hier te streamen: SoundCloud - Hear the world?s sounds

Klanken - xylofoon-samples - doen ook denken aan Pantha du Prince. Vibe is ok!

Martijn Deijkers - zoon van the late Gerrie (PSV) - is in the UK geliefder dan hier.

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Die Glassbeadgames dub is wonderschoon, en maakt me erg benieuwd naar het origineel. Helaas kan Secrets hier niet aan tippen, best een saaie track, dat zal ook wel de reden zijn dat die het album, dat 2 weken na deze EP uitkomt, niet heeft gehaald. De breaksgeörienteerde afsluiter Forgiveness Step 3 is dan wél weer erg fijn, en maakt me benieuwd naar de overige twee delen. Al met al een aangenaam aperitiefje, dat prikkelend genoeg is om me benieuwd te maken naar de overige gangen.

tuktak
Glassbeadgames op het album is bijna hetzelfde, ietsje korter geknipt

avatar van panjoe
panjoe (moderator)
Oh okee. Ook prima, 't is zo toch al een mooi nummer.