deadmau5 - While(1<2) (2014)

Canada
Dance
Label: mau5trap

1. Avaritia (6:42)
  2. Coelacanth I (2:46)
  3. How to Destroy Angels - Ice Age [Deadmau5 Remix) (6:51)
  4. My Pet Coelacanth (8:15)
  5. Infra Turbo Pigcart Racer (9:36)
  6. Terrors in My Head (8:37)
  7. Creep (5:37)
  8. Somewhere Up Here (5:10)
  9. Phantoms Can't Hang (9:15)
  10. Gula (6:56)
  11. Acedia (6:25)
  12. Invidia (3:16)
  13. Errors In My Bread (5:17)
  14. Nine Inch Nails - Survivalism [Deadmau5 Remix] (3:37)
  15. Silent Picture (3:38)
  16. Rlyehs Lament (4:48)
  17. Superbia (2:14)
  18. Mercedes (9:38)
  19. Bleed (4:00)
  20. Ira (2:38)
  21. Monday (3:45)
  22. A Moment to Myself (3:28)
  23. Pets (7:31)
  24. Coelacanth II (2:36)
  25. Seeya (6:40)

met Colleen D'Agostino

Sandrosaurus
Depre55edmau5?

Helemaal anders dan al zijn vorig werk bij elkaar. Veel duisterder en artsy-er. Ik moest het album meerdere keren beluisteren voor alleer ik een punt gaf...dit is nu een kleine 4 geworden. Dit album is zeker niet zijn beste maar ook zeker niet zijn slechtste. Geef het een kans en verwacht geen 4x4=12 of Random Album Title. Het doet me eerder denken aan Get Scraped en Vexxilology.

Als ik deze cd hoor dan zou ik denken dat meneer mau5 toch een wat duistere periode heeft in zijn leven.

avatar van Shelter
Eerlijk gezegd toen ik deze kocht had ik helemaal niks erover gelezen en daardoor geen idee dat de stijl helemaal veranderd was. Ik vond 4x4=12 helemaal geweldig, maar het kopen van een Deadmau5 CD in Jakarta is bijzonder moeilijk. Ineens zag ik deze liggen, meteen gekocht!
Kom ik thuis, wtf een soort van Nick Warren geluid...in eerste instantie dus zwaar teleurgesteld.
Maar na meerdere luisterbeurten ga ik het toch meer waarderen, het is inderdaad zoals Sandrosaurus zegt hoe je je erop instelt. Als je een "Nick Warren" achtig geluid goed vindt, dan is dit helemaal niet verkeerd maar verwacht geen oud Deadmau5 materiaal.