S Club 7 - S Club (1999)

Label: Polydor

1. Bring It All Back (3:33)
  2. Your're My Number One (3:35)
  3. Two in a Million (3:31)
  4. S Club Party (3:30)
  5. Everybody Wants Ya (3:09)
  6. Viva La Fiesta (3:08)
  7. Gonna Change the World (4:06)
  8. I Really Miss You (3:54)
  9. Friday Night (3:49)
  10. It's a Feel Good Thing (2:58)
  11. Hope for the Future (3:56)
  12. So Right * (3:46)
Electro_
Dit was één van m'n eerste albums. Waren natuurlijk ook bekend van die serie, en er is geloof ik zelfs een film gekomen. De grote hit van dit album is natuurlijk Bring It All Back, was ook de reden dat ik dit album kocht. Daarna kwamen S Club Party en Two In A Million nog uit als singles, daarna hield ik gelukkig op met deze band te verafgoden. Toendertijd was het leuk, nu niet meer. 2*

avatar van Jeanicious
Maar Rachel Stevens is wel een goddelijk lekker ding!

Electro_
In de CD-hoes is er een rare foto van haar man!

avatar van Jeanicious
Laat zien! Ik ben benieuwd.

avatar van Jeanicious
Ik ben ook nog nooit slechte foto's van haar tegengekomen. Dus ik zou wel willen weten hoe ze in het CD boekje staat.

Ik zou wel eens willen weten hoe ze eruit ziet als ze
´s ochtends wakker wordt.

Toine Rorije
Jeanicious schreef:

een rare foto van haar mán, niet van haar zelf.

Electro_
Neenee, het is een foto dan staat ze in een soort veld. Maar bij haar borsten zitten twee héle rare kleurverschillen.
Ik ben de hoes trouwens kwijt, sorry.

Electro_ schreef:
Ik ben de hoes trouwens kwijt, sorry.

Misschien op het toilet?

Electro_
Ehm nee. Ik weet niet wat jij met je CD-hoesjes doet?

avatar van Jeanicious
Nou, als het hoesje mooier is dan de muziek, dan hang ik hem op in mijn toilet.

Electro_
Ik was meer verliefd op Jo.

avatar van Josje
naar bring it all back & s club party kan ik nog wel luisteren (liever ook niet maarja als het dan moet ) maar derest niet..........

avatar van RogerV
0,5
Heb de plaat destijds nog wel eens mogen horen (mn buurmeisje had m) maar ik kon er helemaal niets mee.

Ontzettend zielloos en oppervlakkig. Maar ook zonder enige prikkeling erin. Het is allemaal een grauwe middelmaat en van noot tot noot gecheck op hitpotentie. Dit mist echt alles dat ik in een lekker stukje muziek wil horen. Gelukkig was de vergankelijkheid hiervan zo groot dat het ook maar bij een hit bleef.

avatar van Cinemaniak
Hahah,, kan me ineens weer wat herinneren van deze groep.
Ze hadden ook nog een korte periode een eigen avonturen serie. Kreeg men kromme tenen van

avatar van Pietro
Bring It All Back is voor mij zo'n beetje de ultieme guilty pleasure en de ideale remedie tegen een ochtendhumeur. Ik ken de rest van het album niet, maar zo te lezen is het niet veel soeps dus houd ik het maar bij die ene leuke hit.