Hybrid - Wide Angle (1999)

Electronic
Label: Distinct'ive

1. Opening Credits (1:20)
  2. If I Survive (8:41)
  3. I Know (8:32)
  4. Beachcoma (6:30)
  5. Dreaming Your Dreams (7:13)
  6. Snyper (6:20)
  7. Theme from Wide Angle (6:28)
  8. Sinequanon (7:19)
  9. High Life (7:23)
  10. Fatal Beating (4:30)
  11. Finished Symphony (9:32)
  12. Altitude [Red Square Reprise] (2:30)
Feeder
Finished Symphony was een track op de game ssx tricky. Schitterend nummer, misschien moet ik het hele album maar eens checken.

Kadafi
Ik ga dit ook nog eens downloaden deze week, want Finished Symphony is prachtig, een van de meest briljante trancetracks, ookal is het breakbeat. Ben daarom erg benieuwd naar de rest.

Geweldig album. Finished Symphony blijft de absolute topper, maar ook de rest mag er wezen. Alles bij elkaar klopt het gewoon - echt een klassieker in mijn boekje!

avatar van RogerV
Sterk debuut van Hybrid. Een van de betere progressive housegroepen die er bestaat. Lekkere melodieuze en epische knallers en ook rustige stukken. Koers vanaf het begin aan op een vijfsterren notering maar zakt helaas tegen het einde een beetje in imo.