Lynyrd Skynyrd - Southern Knights (1996)

Label: CBH

1. Workin' for MCA (5:23)
  2. I Ain't the One (4:11)
  3. Saturday Night Special (5:46)
  4. Down South Jukin' (2:46)
  5. Double Trouble (4:19)
  6. Devil in the Bottle (3:56)
  7. "T" for Texas (8:39)
  8. What's Your Name (4:05)
  9. That Smell (7:26)
  10. Simple Man (7:55)
  11. Gimme Three Steps (6:17)
  12. Sweet Home Alabama (7:48)
  13. Free Bird (13:44)
avatar van Backdrifter
Matig album , heb al beter werk van hun gehoort!

Ozric Spacefolk
Matig kan ik het niet noemen.
Dit is best een krachtige liveplaat, met veel goed materiaal, wat voornamelijk teruggrijpt op het oude werk. Alleen Devil in the Bottle is een nieuwe song.

De line-up van Skynyrd ten tijde van deze plaat is: King/Rossington/Powell/Van Zant/Wilkeson/Estes en Owen Hale

avatar van Brutus
Zeer matig album van LS. Het is allemaal een beetje vlak.

avatar van liefkleinhertje
Op het moment dat deze CD uitkwam was er alleen One More From The Road en Southern By The Grace Of God als live album verkrijgbaar dus dit was een welkome aanvulling
Ook is dit het enigste live album in deze samenstelling ,de opnames komen van vijf verschillende locaties dus echt als een geheel klinkt het niet maar het kan er mee door