B. Fleischmann - Humbucking Coil (2005)

Oostenrijk
Electronic
Label: Morr

1. Broken Monitors (7:09)
  2. Gain (4:44)
  3. Composure (5:35)
  4. First Times (5:10)
  5. Phones and Machines (5:05)
  6. Static Grate (4:25)
  7. From To (5:50)
  8. Aldebaran Waltz (5:38)
avatar van unmudded lake
Toch wel een heel goed plaatje dit maar moet in een bepaald bewustzijn worden beluisterd. Heel vreemd hoe platen kunnen veranderen na verloop van tijd. Dit is er duidelijk eentje. Fantastisch hoe je wordt meegenomen in die beats and melodies.

avatar van stereo
unmudded lake schreef:

zeker een goede plaat maar, zoals je zei: het is geen plaat om elke dag te beluisteren, maar als je in de mood bent is ie zalig

Fantastisch hoe je wordt meegenomen in die beats and melodies.

ja ongelofelijk, had ik totaal niet verwacht. (omdat ik ook bijna nooit naar dit genre luister)