B12 - Practopia EP (1996)

Electronic
Label: B12

1. Practopia (5:31)
  2. Solitude (5:11)
  3. New Age (6:12)
  4. Deluge (5:22)
  5. Ecliptic (5:12)
avatar van John Doe
Laatste release van B12 die meer ambient is dan de rest. Prachtig.

avatar van John Doe
Een paar dagen geleden een echte release gekregen nu B12 weer actief begint te worden. Mijn toevoeging was eerst haast illegaal, aangezien 'ie maar 5 keer gedrukt was. Nu is er een nummer bij (Ecliptic) en heeft het een titel gekregen: Practopia EP

Wat een wondermooie EP is dit nog, poeh...(halfje erbij)

Prachtige ambient techno, wat een melodie. Niet te beschrijven, echt voor gaan zitten. Voor liefhebbers van futurisme, oude Warp of Detroit techno.

avatar van T.O.
Komt dit uit 1996? Het klinkt meer als 92/93.

Maar wel een fijne EP ja. Het pakt me wat minder als vergelijkbaar werk uit die tijd, maar de geluiden zijn erg mooi.

Poa
Iedere keer wanneer ik deze luister weet Solitude me echt te pakken. Zó simpel in opzet, maar wel perfect uitgevoerd.

Mooie EP ook verder.