Coldplay - A Sky Full of Stars (2014)

Label: Parlophone

1. A Sky Full of Stars [Radio Edit] (3:56)
  2. All Your Friends (3:31)
  3. Ghost Story (4:17)
  4. O [Reprise] (1:37)
avatar van littleredbird
'Sorry' voor de hoge waardering Dat is echt niet voor sky full of stars! Die sla ik mooi over. Maar, ik vind ghost story en all your friends geweldige nummers. Veel beter dan praktisch elk nummer op het ghost stories album. Ghost story is een beetje een a rush en Viva (de albums) combi. Lekker enthousiast maar ook mooi, heerlijk gitaarwerk en geen 'pijnlijk aan mijn oren' productie. All your friends is wel meer elektronisch, maar dan wel op de goede manier gedaan. Heerlijk atmosferisch, mooie coupletten en bridge. Mr. Martin kan nog steeds prima nummers schrijven
Ik hoop dat ze hierop verder gaan voor hun volgende cd ipv die cheapo party muziek.
Het dromerige 'O' rond deze EP mooi af.

avatar van adri1982
Dan doe ik ook het volgende; ik heb deze hele ep gehoord en ik vond hem ook heel mooi. Vooral 'A Sky full of stars' steekt er bovenuit. 'O' vond ik in zijn geheel op 'Ghost stories' al mooi, maar deze 'reprise' is ook bijzonder. 4,5 ster omdat dit zo goed is, en ook omdat deze ep wel wat meer waardering verdient.