araabMUZIK - For Professional Use Only 2 (2014)

Dance / Electronic

8. Maximus (2:02)
  9. Face Off (4:32)
  10. Black Out (3:55)
  11. Wild West (3:49)
  12. Niggas Sleep on Me (2:25)
  13. Money Talks (3:20)
  14. Ghost Story (2:58)
  15. Dont Pretend 1.5 (4:34)
  16. Should I Could I (3:19)
  17. Life (4:35)
  22. 808v (4:43)
  23. Awards (3:34)
  24. Keep 100 (3:22)
avatar van repelstefan
Voor de fans van overbodige en storende samples: 'you are now listening to Araabmuzik' is weer van de partij.

avatar van brooklyn
Grand EnTrance

avatar van repelstefan
Het is allemaal veel te veel van hetzelfde. Een repetitieve sample of vocal als uitgangspunt met een bak schelle percussie erbij. Dat is bij sommige nummers even leuk, maar niet 24 nummers lang. Die 'you are now listening to Araabmuzik' sample is daarnaast echt compleet overbodig en m.i. zelfs storend.

avatar van bennerd
Heb je niet gewoon de promoversie vast?

avatar van brooklyn
Nee, die stopt ie er altijd in, waarom mag Joost weten

Zodat wanneer een hobby rapper er stiekem zijn verses over heen rapt, je kan horen van wie de beat afkomstig is. Obviously. De soundclip is ook vaak zo geplaatst, dat je het er zelfs niet uit kan 'loopen'.