Purling Hiss - Weirdon (2014)

Label: Drag City

8. I Don't Wanna Be A…
  9. Airwaves
  10. Running Through My Dreams
  11. Six Ways to Sunday
Ongelooflijk dat dit slechts de eerste entry is bij dit fantastisch album. De band startte al een aantal jaar voor deze plaat maar de slechte kwaliteit van de geluidsopnames stond in de weg van de al redelijk kwaliteitsvolle songs. Sedert de vorige worp, Water On Mars is die verbeterd en zeker met deze opname komt de kwaliteit van de band nog sterker tot uiting. De band wordt gedragen door Mike Polizze uit Philadelpha en voor mij is hij toch een beetje een gitaar god in de stijl van J Mascis maar met nog wat meer punk spirit. De beste track is de laatste maar het hele album is een echte verwenning voor het oor van mensen die houden van goede gitaarmuziek.