Armageddon Project - Individuality Control Black Magic (2001)

Italiƫ
Dance
Label: D-Boy Black

1. Through Misery and Suffering
  2. Spawn of Misanthropy
  3. From the Ashes
  4. Morning Star
avatar van Onderhond
De A-kant is fijn. Filler AP trackjes die lekker wegluisteren etc etc. Maar wat mij betreft is het toch vooral om die B-kant te doen.

From The Ashes is leuk. Lekker snel, weinig rust, stevig AP gebeuk. En dan Morning Star . No doubt mijn favoriete AP track. Dat melodietje doorheen het nummer is gewoon madness. Vooral de manier waarop het een tweetal keer geschifter wordt. En dan dat bounced bassje eroverheen. Dubbeldikke 5* track.

EP zet ik op 4*. A-kant is toch net niet goed genoeg voor meer.

Harco
Dit klinkt heerlijk. Iemand die me wat kan aanbevelen wat een beetje dezelfde sound heeft als deze 12"?

Lekker, niet onintelligent gebeuk maakt dit tot een 4,5.