Mark Lanegan Band - No Bells on Sunday (2014)

Label: Vagrant

1. Dry Iced (6:22)
  2. No Bells on Sunday (5:51)
  3. Sad Lover (3:40)
  4. Jonas Pap (2:34)
  5. Smokestack Magic (8:18)
avatar van Sleepy House
Hier kan je alvast Sad Lover beluisteren!

avatar van Musico Pinjo
Onverwacht goed nieuws! Laat maar doorkomen.

avatar van jellecomicgek72
Inderdaad!! Sad Lover klinkt alvast goed! Jammer dat het maar een ep is...

avatar van crosskip
Gelukkig komt er ook nog een nieuw album, Phantom Radio, ergens later dit jaar!. Sad Lover klinkt inderdaad geweldig, lekkere lading kraut/new wave.

avatar van Luca Brasi
Het zal wel wat die hard lanegan fans afschrikken (drumcomputers) maar ik vind het een heerlijke ep. Die man kan niks fout doen. Vooral smokestack magic is een psychedelisch dessert van de ep. Nog betere versie dan tiny grain of truth

avatar van Cor
Cor
Misschien nog wel beter dan het verwante album 'Phantom Radio'. Zoals ik daar al postte: ik kan er geen weerstand aan bieden. Hij blijft me pakken, ook op deze korte EP. Toch weer een hoogtepunt van 2014, al dat nieuwe werk van Mark Lanegan.