Jeremih & Shlohmo - No More (2014)

R&B
Label: Def Jam

1. No More (4:35)
  2. Fuck You All the Time [Remix - Extended Cut] (4:43)
  3. Dope (2:46)
  4. Bo Beep (3:34)
  5. Let It Go (4:21)
  6. The End (4:04)
avatar van Oepsje
Erg lekker plaatje. De helft van de nummers kennen we al maar ook de aanvullende nummers zijn lekker. Sfeervol en vrij opgewekte beats van shlohmo die goed aangevuld worden door de zang van Jeremih.

avatar van kemm
Als sappige, sterk gekruide spare-ribs waar de honing overvloedig vanaf afdruipt.
Übervettige combinatie! Laat de volgende lat maar komen!

avatar van waxs
No More werd voor mij een instant guilty pleasure. Het zoetsappige geluid van Jeremih is normaal gesproken iets dat mij totaal niet aanspreekt. Voor mij persoonlijk zijn het de invloeden van Shlohmo die hier het verschil maken, toch moet ik dus bij tijd en wijle bekennen dat Jeremih een goede aanvulling vormt in het geheel. Deze plaat moet het voor mij dan ook vooral van het productiewerk hebben en dat zit meer dan goed, daarin zijn No More en Bo Peep mijn favorieten.

avatar van Silky & Smooth
Compleet anders dan de zoete liedje waarmee Jeremih normaalgesproken op de proppen komt. Dit lijkt veel meer op de stijl van The Weeknd en dat kan ik wel waarderen! Een heel album is waarschijnlijk teveel, maar No More is een lekkere EP! Alleen het laatste nummer vind ik minder passend, vooral de switch op het einde als Chance the Rapper gaat rappen.