Trust - Répression Dans l'Hexagone (1992)

Frankrijk

7. Palace (6:48)
  8. Le Matteur (4:11)
  9. Les Brutes (5:16)
  10. H & D (4:23)
  11. Toujours Pas une Tune (3:12)
  12. Problem Child (1:18)
  13. Live Wire (6:16)
  14. Bosser 8 Heures (5:16)
  15. Antisocial (4:33)
avatar van Sir Spamalot
Hoewel dit livealbum in 1992 uitkwam, zou het wel degelijk opnames bevatten van de Trust toer in 1980, opnames te Nice, Nantes en Lyon, verdere info op Metal Archives: Trust - Répression dans l'Hexagone - Encyclopaedia Metallum: The Metal Archives - metal-archives.com. Natuurlijk is de afsluiter Antisocial ook bekend vanwege de coverversie van Anthrax, maar Trust is ook niet vies van covers, getuige de twee AC/DC nummers Problem Child en Live Wire, een eerbetoon aan wijlen Bon Scott die op 19/02/1980 overleed.

avatar van Larzz
De opnamen van Nantes zijn nu ook in 2017 RSD uitgebracht op dubbel vinyl only: Repression Live 1980. Daar staat bv. Saumur, L'elité en Le Mitard op die hier niet opstaan. De AC/DC covers ontbreken.