Your Old Droog - Your Old Droog EP (2014)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Quiet Storm [Interlude] (1:09)
  2. Bad to the Bone (2:39)
  3. Nutty Bars (4:09)
  4. Loosey in the Store with Pennies (3:27)
  5. Good Times... (4:11)
  6. Droog's Anthem (3:40)
  7. Gunsmoke Cologne (3:10)
  8. U 47 (2:32)
  9. You Know What Time It Is [Extended Version] (4:22)
  10. Bye [Outro] (1:04)
Improvision
Hoewel het op veel plaatsen ontkend wordt, denk ik toch dat het Nas is (pitch corrected versie).

Hoe dan ook, geweldige MC en meer dan vermakelijke EP.

avatar van TheLegacy
Ik denk niet dat het Nas is, daar zijn de beats te goed voor haha!

Improvision
Oke toch niet Nas blijkbaar. Enerzijds beetje jammer, anderzijds leuk voor hem.

avatar van Jellemans
Hoe weet je dat? Want ik kan me niet voorstellen dat dit Nas niet is.

avatar van Kos
Kos
haha, lijkt inderdaad best wel.

avatar van Gniuz
Deze gast vind ik een grote belofte. Ik begrijp op zich dat mensen vinden dat hij de stijl van Nas bite, maar om eerlijk te zijn denk ik dat Nas nooit meer zal klinken zoals Droog op dit moment. Ik verwacht veel van deze man. Voor nu is deze EP in ieder geval ontzettend goed.

avatar van Raul
meer mensen zouden dit moeten luisteren..
ja, het klinkt als Nas in zijn jonge jaren maar daar is nu juist precies NIKS mis mee!
Nas was een beest toen en het is bijna niet te geloven hoeveel de stem en flow van Droog op die van Nas lijkt

Ik was ook fooled in het begin maar misschien moeten we gewoon blij zijn dat iemand nog zulk soort muziek maakt, ook al is het Nas zelf niet meer (hoewel ik Nas zijn huidige muziek trouwens ook nog steeds heel tof vind, daar niet van, maar het klinkt niet meer zoals in de Illmatic-times)