Jan Smit - Jij & Ik (2014)

Label: Vosound

1. Mooier Dan Ik Dacht (3:09)
  2. Als Ik Maar bij Jou Kan Zijn (2:44)
  3. Eventjes Weg (2:37)
  4. Jij & Ik (2:51)
  5. Iets met Amore (2:57)
  6. Blijf Dan bij Mij (2:57)
  7. Niemand Anders (3:32)
  8. Uit het Oog, in M'n Hart (2:51)
  9. Vier Dat Je Bestaat (2:59)
  10. Kleine Superster (2:30)
  11. Meer Nog Dan Liefde (3:10)
  12. Handen Omhoog (2:33)

met Kraantje Pappie

13. Dinge Dong *
  14. Vlieg Nooit Te Hoog *
  15. Droomland *
  16. Witte Rozen *
  17. Zeven Brieven *
De eerste single is vreselijk dus ik ben bang dat de rest van het album als gewoonlijk dikke crap is..

kippenhok
Ik zie er naar uit om te horen hoe jan zijn muziek van een verse noot zal voorzien.

Bonus track Dinge dong lijkt mij prima geschikt voor wat dissonante, bijtende elektronica.

En een filosofische noot van Kraantje Pappie is natuurlijk ook niet te versmaden.

avatar van dynamo d
Gisteren was Jan Smit in de Mediamarkt in Rotterdam en zijn single draaiende non-stop door. Hoe krijg ik dat nu uit mijn hoofd?

avatar van Slowgaze
dynamo d schreef: