André Hazes - Samen (1991)

Label: EMI

1. Zal Jij Mij Nooit Vergeten (3:54)
  2. 't Rode Licht (3:36)
  3. Sorry (4:04)

met Lisa Boray

4. Voor Altijd Hier bij Mij (4:00)
  5. De Wereld Leek Zo Mooi (3:13)
  6. Sinds Jij Weg Bent (3:02)
  7. Leef Nu Maar Je Eigen Leven (3:53)
  8. Zomer (3:37)
  9. Laat Mij Nu Maar Gaan (4:15)
  10. Niemand Zoals Jij (3:09)
  11. Samen (3:40)
  12. Wat 'N Ander Ook Zegt (3:08)
  13. Als Je Hier Blijft (3:56)
  14. Breng de Zon Weer in M'n Huis (3:00)
Marcel²
De muziek van Hazes kan ik altijd waarderen. Ook dit album uit 1991. 't Rode Licht schitterend nummer.

Een van zijn betere albums, je komt er goed doorheen en vooral de titelsong vind ik een lekker nummer. Ook Sorry en 'T Rode Licht zijn nummers die er echt uitspringen.

avatar van B.Robertson
Goed om te lezen dat dit één van zijn betere albums is en tot nu toe klinkt het wel weer fijn, maar er kan nog van alles gebeuren. Dit album en 'Kerstfeest voor Ons' zijn hier vandaag over de post binnengekomen en daarmee is mijn collectie reguliere albums van André Hazes compleet. Heb er iets meer dan vier jaar over gedaan om 23 studio-albums, 3 live-albums en 2 dubbel-compilaties te verzamelen op CD.

Ik had natuurlijk ook meteen een box met al zijn albums kunnen kopen, maar zoiets gaat ten koste van de lol van het verzamelen. Albums als 'André's Oranje Favorieten' en 'Samen met Dré' vallen gelukkig niet onder zijn reguliere werk en kunnen worden overgeslagen.