The Script - No Sound Without Silence (2014)

Ierland
Label: Columbia

1. No Good in Goodbye (5:07)
  2. Superheroes (4:05)
  3. Man an a Wire (4:05)
  4. It's Not Right for You (4:24)
  5. The Energy Never Dies (4:15)
  6. Flares (3:49)
  7. Army of Angels (3:58)
  8. Never Seen Anything "Quite Like You" (3:22)
  9. Paint the Town Green (3:31)
  10. Without Those Songs (3:46)
  11. Hail Rain or Sunshine (3:27)
  12. Howl at the Moon * (5:13)
avatar van IntoMusic
Wat een geweldig mooie hoes. Is de muziek ook zo?

avatar van tbouwh
Ik vind de hoes ook mooi, maar ook de muziek is ( mijns inziens ) prima te pruimen.
The Script wordt vaak verweten wel een beetje een uitgemolken concept te zijn, en het is natuurlijk ook vrij mainstream pop die zn boekje nergens echt te buiten gaat.
Toch vind ik ook hun 4e album weer fijn wegluisteren. Hun single Superheroes verraste me al, dit vond ik een lekker nummer. De opener van dit album vind ik daarnaast ook erg goed, evenals het mooie Flares en de 2 prima afsluitende nummers ( nr 11 en 12 ). The Script kan en kon wel beter, maar dit is wel gewoon een leuke cd. Sommige songs missen wel echt wat originaliteit, maar het merendeel is gewoon weer knap in elkaar gezet, met goede leadzang.
Live zal het allemaal wel minder zijn, maar op plaat verveelt the Script ( weer ) niet.

avatar van Metalhead99
Eigenlijk is alles hierboven al goed omschreven. The Script laat op deze plaat lekker in het gehoor liggende popnummertjes horen. Ze stijgen nergens boven de gemiddelde, gelijkgestemde acts uit, maar weten van begin tot eind wel lekker catchy te blijven.
Nergens bijzonder, maar verder wel een lekker zomers plaatje.