Rage - Secrets in a Weird World (1989)

West-Duitsland
Label: Noise

1. Intro (Opus 32 Nr.3) (0:53)
  2. Time Waits for Noone (4:50)
  3. Make My Day (3:38)
  4. The Inner Search (4:41)
  5. Invisible Horizons (4:36)
  6. She (5:20)
  7. Light into the Darkness (4:51)
  8. Talk to Grandpa (2:45)
  9. Distant Voices (5:49)
  10. Without a Trace (9:13)
  11. Lost Side of the World (4:45)
  12. Law and Order (3:04)
  13. Mirror (6:21)
avatar van Kronos
Toen ik net bij m'n broer door zijn vinyl aan het snuffelen was gaf hij me deze mee. Toch wel leuk om weer eens te horen, een beetje voor de grap dan. Zo maakte men toen muziek. De zanger krijst meer dan hij zingt maar de melodieën die het moet voorstellen zijn nog niet eens helemaal slecht. Het klinkt erg Duits allemaal maar ik vind het wel wat hebben.

avatar van Kronos
Dat de zangmelodieën vrij memorabel zijn is meteen het enige positieve aan dit album. Het wordt vals gezongen en de muziek klinkt rommelig.

avatar van Metal-D78
Invisible Horizons is anders een kek nummertje.

avatar van vielip
Vet album van deze Duutsers. Na de intro knalt de geweldige riff van Time waits for no one je smoel in! Wat me gelijk opvalt is de heerlijk logge gitaarsound. Het lijkt wel thrash/speed. En eigenlijk is het dat stiekem ook natuurlijk. Muzikaal dan. Qua zang is het meer heavy metal. Die zang is het mindere punt van deze band. Niet eens heel slecht maar je moet er van houden. Ik smaak het wel! Ik hoor dit liever dan een heel album Mille van Kreator. Om zomaar even een vergelijk te trekken. Typisch Duits? Jazeker! Dus heerlijk raggen en rammen met die handel!