Quiet Life - Housebroken Man (2014)

1 stem

4. Reckless Kind
  5. Waiting Around to Die

met Jim James

Hendrik68
Kende de band tot een uur geleden totaal niet, maar een band die zo'n geweldige cover van Van Zandt weet te produceren mag van mij nog een tijdje blijven:

Quiet Life - Waiting Around To Die (featuring Jim James) - YouTube

avatar van Ducoz
Ik heb hem je wel eens aangeraden in het verleden, Hendrik. Met het nummer New London. Maar toen vond je het niets..!

Hendrik68
Daarom is het ook maar goed dat we zijn gestopt met het beoordeeltopic. Je ziet een filmpje klikt het aan en het is net het moment dat bepaalt of je er mee verder gaat of niet. Meestal klik je een filmpje dat niet direct goed valt niet nog eens aan. Dus daarom kunnen we beter direct een heel album proberen. Al kan dat bij sommige artiesten niet altijd direct. Hoe dan ook, het is toen een inschattingsfout geweest, zoals ik er in het verleden vast veel meer heb gemaakt. Maar New London vind ik niet alleen leuk nu, hij past vooral perfect in dat album. Dat kan soms ook een grote rol spelen. Trouwens, New London staat hier helemaal niet op. Die staat op het album dat ik vanmorgen besprak. Dit album moet ik nog verder mee. Ik heb alleen deze cover nog maar gehoord. Ik ben voorlopig nog volop aan het genieten van Wild Pack.

avatar van Lura
Hendrik68 schreef:
Dus daarom kunnen we beter direct een heel album proberen.

Dat is altijd een goed idee, Henk! Nooit iemand afserveren op basis van een nummer.

Hendrik68
Dat dacht ik ook toen ik ooit een keer een filmpje van de Talles man on earth zag. Toen dacht ik "niet slecht, daar moeten we eens meer van horen". Dat heb ik geweten, wat een ellende. Dus het kan ook de andere kant op werken. De pest is alleen dat je die dingen wel onthoudt.

Hendrik68
Trouwens Ducoz: Heb je me een PM gestuurd met een filmpje van New London? Want in het rootstopic schreef ik namelijk bij New London dit:

Quiet Life: Prachtig. Misschien heeft TEC wel gelijk dat het wellicht wat veilig klinkt, maar is dat erg in dit geval? Absoluut niet. Heerlijk sfeervol, is de rest van het album ook zo goed dan is dit een verplichte aanschaf. Dikke 8.

Als ik dan in een PM schrijf dat het totaal niks is dan is dat wel een beetje vreemd van mij. Of ik had mijn dag niet.

avatar van Ducoz
Ik weet het niet meer! Deze ep heb ik nu in ieder geval in bestelling staan

Hendrik68
Gelukkig, dan loopt het toch nog goed af.