Gorgon City - Sirens (2014)

Dance / Electronic
Label: Virgin

1. Coming Home (4:06)

met Maverick Sabre

2. Ready for Your Love (3:18)

met MNEK

14. Try Me Out * (4:19)

met Anne-Marie

15. No More * (3:36)

met LIV

16. Here for You [VEVO Stripped Session] * (3:45)

met Laura Welsh

17. Doing It Wrong * (3:02)

met LIV

avatar van pureshores
Ready for your love was een smakelijk nummer dat in het verlengde van Disclosure ligt.
Als de rest van het album ook in die lijn is wil ik dit wel aanschaffen. Een nummer met Katy B en Maverick Sabre klinkt ook interessant.
Clubhouse van niveau uit de UK biedt een fijn tegenwicht tegen de platte EDM

avatar van catdog
pureshores schreef:
Clubhouse van niveau uit de UK biedt een fijn tegenwicht tegen de platte EDM

Zeker het proberen waard dit album. Zit geen zwak nummer tussen wat mij betreft en het niveau blijft constant. En daarnaast vormt Ready for Your Love, wat mij betreft, niet het enige hoogtepunt.

avatar van Angelo
Ik vind het ook wel een leuke plaat, met name omdat je er van alles wel in terug hoort: dance, house, electronic, een vleugje garage en toch ook een dosis pop. Binnen het genre vind ik Gorgon City één van de leukere hit-leveranciers van de laatste tijd. Een heel album is wel iets te veel van het goede, zeker als je de bonustracks meerekent, maar een paar losse nummers op shuffle werkt prima. Wat dit album vooral staande houdt, zijn de toffe en uiteenlopende gastartiesten die het album net even wat extra kleur geven.