1349 - Liberation (2003)

Noorwegen
Label: Candlelight

1. Manifest (4:04)
  2. I Breathe Spears (4:25)
  3. Riders of the Apocalypse (4:35)
  4. Deathmarch (1:05)
  5. Pitch Black (3:20)
  6. Satanic Propaganda (3:45)
  7. Legion (4:56)
  8. Evil Oath (3:49)
  9. Liberation (5:22)
  10. Buried by Time & Dust (3:05)
razendsnelle mayhem cover! toch 4*

bendrino
een album dat me niet echt weet te boeien, op den duur verveelt het me zelfs.

legion is wel een goed nummer, met geweldige drums.

avatar van Mortalis
Geweldige plaat!!!!! Deze MOET ik echt een keer kopen!

Stijn_Slayer
Lekker album, vind de andere wel iets sterker.

avatar van Sjeng666
Vind het ook een lekker album. Kan me wel herinneren dat ik het gitaargeluid wel erg dun vond toen ik het album de eerste keer luisterde. Inmiddels ben ik eraan gewend en het geluid staat ook in dienst van het album. Alhoewel ze deze gitaarsound op latere albums wel hebben laten varen.
Ik heb geen verstand van produktie, maar de gitaar en drum lijken erg naar voren te komen in de mix, wat voor dit album erg goed werkt.
Kan niet zeggen dat ik dit album minder vind dan andere, ieder album is een juweeltje op zijn eigen manier. Ieder album klinkt ook anders dan het vorige, maar je hoort wel dat het 1349 is.