Mick Jenkins - The Water[s] (2014)

Uitgebracht in eigen beheer

14. Martyrs (3:39)
  15. Jerome (5:07)

met Joey Bada$$

avatar van carero
Tjah had ook niets anders verwacht, zeker in aanmerking voor mixtape van het jaar

The Needle Drop geeft er btw een 8 voor, daar sluit ik mij bij aan (niet dat ik het vaak met hem eens ben overigens)

avatar van overmars89
Fantastische mixtape, een muzikaal en tekstueel coherent project. 1 van de vetste hip/hop projecten van het jaar dusver.

Enige opmerking is dat hij soms de thematiek rondom water iets te ver doorvoert, naar mijn smaak.

avatar van Holla
Deze man is een grootse belofte voor hiphop! BeastCoast!

avatar van Tha)Sven
Echt een toffe mixtape. Ook opgepikt dankzij theneedledrop, met wie ik het overigens vaak eens ben.

nedbed
Damn, dit had ik eerder moeten checken! Zeker één van de dopeste dingen van 2014.

avatar van waxs
Net aan begonnen, klinkt goed, gemist in de storm aan albums die eind vorig jaar woede.

waxs schreef:

Is in de zomer uitgebracht he, maar beter laat dan nooit Kan Trees & Truths ook aanbevelen

avatar van Oldground
Halfje verhoogd. Echt een uitstekende tape.

overmars89 schreef:

Dan is er in zijn single 'Alchemy' van zijn aanstaande EP 'Wave[s]' speciaal aandacht voor jou:

"They say I be talking bout water too much
You hear that?
That's how many fucks I could give"

Water aka H20 aka truth

avatar van Xtase
Verhoogd naar 5*. Wat een heerlijke plaat. Healer & Dehydration zijn mijn favo's.

Nieuwe single P's & Q's is uit

avatar van thomzi50
Ik ontdek dit nu pas, maar wat is 'Jazz' een gaaf nummer, zeg.