The Kelly Family - Live Live Live (1998)

Verenigde Staten / Ierland
Folk / Pop
Label: EMI

1. Thunder (4:09)
  2. Key to My Heart (2:57)
  3. First Time (3:35)
  4. Break Free (2:05)
  5. Roses of Red (3:51)
  6. Nanana (4:36)
  7. I'll Swim, I'll Swim (3:06)
  8. Santa Maria (2:45)
  9. Another World (3:51)
  10. Why Why Why (4:13)
  11. Baby Smile (3:22)
  12. Red Shoes (3:51)
  13. Fell in Love with an Alien (3:06)
  14. All Along the Way (4:43)
  15. Fathers Nose (2:54)
  16. An Angel (4:31)
  17. When the Boys Come into Town (3:26)
  18. Life Is Hard Enough (3:37)
  19. One More Song (4:26)
  20. Ares Qui (3:35)
  21. Every Baby (3:22)
  22. Rock'n Roll Stole My Soul (3:15)
  23. Quisera Ser un Angel (3:43)
  24. Drum Solo (3:10)
  25. The Wolf (5:55)
  26. Cover the Road (4:36)
  27. Hey Diddle Diddle (2:23)
  28. One More Freakin' Dollar (3:49)
  29. Because It's Love (5:25)
  30. I Can't Help Myself (5:50)
Fantastisch live - album. Compleet grijsgedraaid vroeger.

vondeich
sn@ke schreef:
Fantastisch live - album. Compleet grijsgedraaid vroeger.

Vroeger...

Vroeger = 2 jaar geleden???

0529
1 stem??

Er zijn toch echt twee stemmen uitgebracht...

Mostlyanthony
vondeich schreef:

Vroeger...

Vroeger = 2 jaar geleden???

Dat komt omdat degene die deze CD hier geplaatst heeft niet wakker was. Deze CD komt namelijk uit 1998.

avatar van Carolaah
Jeee dit is lang geleden..
Ook voor mij geldt dat ik dit album vroeger grijs heb gedraaid.
En eerlijk gezegd, zó slecht is het album ook niet.

Aan één kant wel beetje vreemd, in de tijd dat iedereen gek was van The Spice Girls, luisterde ik The Kelly family.. Voel een lichtelijke schaamte opkomen, maar aan de andere kant.. de muziek van deze familie is puurder, ondanks dat ik nu wel 'betere' muziek in de kast heb staan.. Ach, dit blijft een beetje jeugdsentiment.

Van mij krijgt dit album een 3,0. Beste album van hun (ik heb ook gewoon al die albums zo ongeveer, erg eigenlijk )
Stiekem verdient dit album wel een 3,5 denk ik, maar ik durf hem niet te geven haha. Ik ben er nog niet helemaal uit.

avatar van kaztor
'I fell in love with an alien....'

Mostlyanthony
Ja, je hebt gelijk, kaztor, dat is een k*tnummer. Maar je kunt een band niet beoordelen op één enkel nummer. Moeten we dan ook Yes beoordelen op alleen "Owner of a lonely heart" of Pink Floyd op alleen "Another brick in the wall"?

Persoonlijk vind ik deze CD een beetje jammer, die live-plaat kwam te vroeg. De tournee aan het einde van 1999 was hun beste ooit. Maar ja, weet alles maar van te voren....