Linda Ronstadt - Hasten Down the Wind (1976)

Country / Rock
Label: Asylum

1. Lose Again (3:37)
  2. The Tattler (3:58)
  3. If He's Ever Near (3:17)
  4. That'll Be the Day (2:33)
  5. Lo Siento Mi Vida (3:55)
  6. Hasten Down the Wind (2:43)
  7. Rivers of Babylon (0:54)
  8. Give One Heart (4:08)
  9. Try Me Again (3:57)
  10. Crazy (4:00)
  11. Down So Low (4:18)
  12. Someone to Lay Down Beside Me (4:28)
avatar van musicfreak1960
Ook op deze plaat weer nummers van Karla Bonhoff zoals
Someone to lay down beside me

De cover van Rivers of Babylon is beter te pruimen dan die van die malle duitsers

En met zo'n opener als Lose Again ben je toch al meteen verkocht ?

avatar van Snakeskin
Linda Rondstadt heeft in de jaren zeventig een zween van sex om haar heel hangen, en dat roep zij ook wel een beetje over haar zelf af met een dergelijke hoes waarin tepels wellustig bijna door haar jurk heen prikken. In veel gevallen werkt ook haar repertoire en haar warme stem en goede voordracht bij aan dat imago en dat is zeer zeker een kwaliteit.

avatar van NewYorkCityLight
Wat is ''Lose Again'' toch een heerlijk nummer, het lijkt echt gemaakt voor de stem van Linda. Doet me op één of andere manier ook een beetje aan ''I'll Stand by You'' denken.

avatar van reptile71
musicfreak1960 schreef:
Een schattige acapella versie van nog geen minuut, met wel heel gepast een reggae nummer erna.

Op de hoes zitten twee dingetjes waar mijn ogen maar naartoe blijven gaan.