Caravan - All over You (1996)

Label: HTD

1. If I Could Do It All over Again, I'd Do It All over You (3:31)
  2. Place of My Own (4:06)
  3. To Catch Me a Brother (4:16)
  4. In the Land of Gray & Pink (3:43)
  5. Golf Girl (4:34)
  6. Disassociation (Nine Feet Underground) (3:50)
  7. Hello, Hello (3:13)
  8. Asfoteri 25 (2:45)
  9. For Richard (8:11)
  10. Memory Lain Hugh (5:02)
  11. Headloss (4:51)
  12. Chance of a Lifetime (4:39)
  13. If I Could Do It All over Again, I'd Do It All over You [Single Mix] (3:24)
Stijn_Slayer
Ik heb ''All over You...Too'' gekocht. Is dit een 'deel 1'?

All over You...Too vind ik in ieder geval best een leuke CD, al zie ik hem hier niet op de site.

avatar van koho
Wel aardig, niets meer dan dat, maar dat overdreven massale gejuich tijdens nummers vind ik irritant kunstmatig overkomen, en misplaatst bovendien. Het lijkt verdorie wel alsof ze in Wembley Stadium spelen. Zal wel achteraf opgeleukt zijn.
Wil je Caravan horen, ga dan voor de eerste pak-m-beet 5 albums. Daar vind je vrijwel al deze nummers ook terug. All Over You is een beetje overbodig lijkt me ...

avatar van Mssr Renard
Caravan herbewerkt hier haar eigen songs, wat soms nog best werkt, maar soms niet helemaal. De voor de jaren 90 modern klinkende 'If I Could Do It All over Again, I'd Do It All over You' met een trip-hop-beat klinkt eigenlijk nog best leuk en maakt het nummer nog best fris-klinkend. in 'For Richard' en 'Memory Lain' gaat het wel echt helemaal mis. Daar zijn de geprogrammeerde beats echt stupide.