Greylag - Greylag (2014)

9. Walk the Night (3:21)
avatar van Mayo
Botanique

instappen met ****

vlagen van Band of Horses, Alt-J,...

avatar van Elbow
Verrassend mooi plaatje dit! Weeral met dank aan 'duyster'

avatar van Madjack71
..soms komt het nog wel eens voor, dat ik compleet verrast wordt door een voor mij onbekende band met een debuut, dat ik zo tussen de regels door meekrijg. ..nieuwsgierig opzoek op spotify en nietsvermoedend muzikaal omver geblazen wordt en al meedeinend de ene na de andere met een glimlach voorbij hoor komen. ..bij dit Greylag is dit helemaal van toepassing. ..wat een sterk debuut, goed helder geluid, niet over de top of dichtgesmeerd. ..dit moet muziek voor mij zijn, dat je tijdens het luisteren het internet afstruind om te hopen op een live optreden ergens in het land. ..dat is tot nu toe nog niet het geval, maar het kan toch niet anders, of dit moet een breder publiek gaan bereiken. ..met terugwerkende kracht kom ik voor 2014 nog albums tegen die zekers en vast mijn top 10 voor dat jaar overhoop zouden hebben gehaald. ...dit debuut van Greylag zou daar zeker in zijn komen te staan.