Ryuichi Sakamoto & David Sylvian - World Citizen (2003)

Japan / Verenigd Koninkrijk
Avant-Garde
Label: Samadhisound

1. World Citizen - I Won't Be Disappointed [Short Version] (3:47)
  2. World Citizen [Short Version] (4:11)
  3. World Citizen - I Won't Be Disappointed [Long Version] (6:19)
  4. World Citizen [Long Version] (6:48)
  5. World Citizen [Ryoji Ikeda Remix] (5:01)
avatar van FisherKing
David Sylvian en Ryuichi Sakamoto wederom (na Forbidden Colours) in een prettige samenwerking.

avatar van Tromop
Parels zijn kostbaar, dit jammergenoeg korte album ook. Prachtig!!!

vondeich
Na Forbidden Colours ga ik deze ook maar eens proberen!

avatar van Gyzzz
WORLD CITIZEN - I Won't Be Disappointed - [Long Version] is echt magistraal goed. Maar is het daadwerkelijk de moeite waard om deze vijf versies achter elkaar te horen? M.a.w.: lijken ze veel op elkaar?

avatar van Cellulord
Gyzzz schreef:

Begin gewoon vanaf track 3 en je hebt 3 mooie tracks.
Tja die korte versies (voor radio?) hadden ze mogen weglaten. De remix van Ryoji Ikeda is heerlijk.