2562 - The New Today (2014)

Dance / Electronic

6. Drumroll
  7. Cauldron
  8. New Life
avatar van trebremmit
Yes, een nieuw album van 2562.

Utopia is al te beluisteren op soundcloud en die is goed zeg!
Factmag

avatar van GrafGantz
Vers van de pers op de luisterpaal: 3voor12 - 2562 : The New Today - 3voor12.vpro.nl

avatar van -SprayIt-
Echt een knallerplaat, misschien wel 4,5 waard. Nog maar een keer!

tuktak
Leuke plaat van 2562 hoor, met bliepjes, ruis en echo enzo. Hoogtepunt is die doffe clap links en rechts wordt het dan al iets industriëler.
De sounds zijn duidelijk gesampled en komen overal vandaan, soms zijn ze samengevoegd. Je hoort zelfs een kabbelend beekje!
Op een gegeven moment komt er een vragend melodietje die in een stroomversnelling belandt. Want er ligt een roofdier op de loer met zachte bassen als een kloppend hart. Maar dan....komt er een spannender melodietje en het zacht kloppende hart gaat steviger stampen. Dit ebt later in de track weer weg.

Knetterstoned daar bij 3voor12

sxesven
Lol wtf, ik dacht al, wat rook jij, Ronald? Haha, wat de neuk.