To Rococo Rot - The Amateur View (1999)

Duitsland
Electronic
Label: City Slang

1. I Am in the World with You (3:21)
  2. Telema (3:41)
  3. Prado (4:08)
  4. A Little Asphalt Here and There (3:11)
  5. This Sandy Piece (4:05)
  6. Tommorow (4:29)
  7. Greenwich (3:52)
  8. Cars (2:58)
  9. She Loves Animals (4:12)
  10. Die Dingen des Lebens (4:56)
  11. Das Blau und der Morgen (3:02)
erg aangenaam dit, mooie (soms onverwachte) geluiden en subtiele sferen. telema en cars zijn mijn favorieten.
het speelt zicf allemaal af ergens tussen mouse on mars, tortoise, boards of canada.

avatar van we tigers
Dit is een klassieker voor de mensen die van spannende muziek houden! moet je gewoon in je kast hebben staan...

avatar van Jazper
Spannend is natuurlijk voor meerdere interpretaties vatbaar. Ik vind dit niet heel spannend, niettemin wel interessant, subtiel en gewoon erg mooi.

Ik heb m dan ook in mijn kast staan

avatar van sander.
Wauw, Die Dinge Des Lebens! Kwam deze zomaar tegen op een goeie YouTube run, heel bijzonder nummer. De rest moet ik nog even aandachtig beluisteren.