Leela James - Fall for You (2014)

R&B / Soul
Label: BMG

1. Who's Gonna Love You More (3:26)
  2. Say That (3:47)

8. Stay with Me (4:34)
  9. Fall for You (3:25)
  10. Save Me (3:55)
avatar van into_soul
Het titelnummer is een tedere pianoballad die vanaf de eerste seconde kippenvel opwekt. “Fall For You” is duidelijk het hoogtepunt en de beste soulsingle sinds John Legend’s “All Of Me”. Ook “Say That”, een zwoel duet met Anthony Hamilton, is onweerstaanbaar.

avatar van Reijersen
De dame die indruk maakte met haar debuutalbum en topsingle Music is in 2014 weer terug met een nieuwe plaat. Deze dame zal vocaal altijd haar mannetje staan, want wat een stem heeft zij zeg! Muzikaal gezien valt het tegen. Te vaak te standaard en tegen het saaie af. Alleen het duet met Anthony Hamilton (Say That) verdient extra aandacht.