Beck - Midnite Vultures (1999)

Rock / Pop
Label: Geffen

1. Sexx Laws (3:39)
  2. Nicotine & Gravy (5:12)
  3. Mixed Bizness (4:10)
  4. Get Real Paid (4:20)
  5. Hollywood Freaks (3:59)
  6. Peaches & Cream (4:54)
  7. Broken Train (4:11)
  8. Milk and Honey (5:19)
  9. Beautiful Way (5:43)
  10. Pressure Zone (3:06)
  11. Debra (13:48)
avatar van barrett
Dank je, ik wist niet dat hij een project op til staan had met Charlotte Gainsbourg. Toch een bezige bij die Beck.

avatar van Wickerman
Niets te danken.

avatar van LeNoise
Leuk album, doet me soms denken aan die andere gekke parodiegroep: flight of The Conchords. Maar dit is zeker niet Beck's beste.

Ligt in het verlengde van de band Ween; zou een prima samenwerking kunnen zijn.

avatar van freakey
deric raven schreef:
Ligt in het verlengde van de band Ween; zou een prima samenwerking kunnen zijn.

... die link heb ik werkelijk nog nooit gezien.....

Luister Freedom of 76 eens.
Ween heeft ook dat onverschillige, en de capaciteit om Beck te begeleiden.

avatar van Ludo
Stiekem mijn favoriete Beck-plaat, klinkt nog altijd so fresh and clean (nou ja)

avatar van spinout
Wat opent dit album geweldig! Maar daarna is de koek eigenlijk al op. Beck heeft ook niet de geile stem die nodig is voor dit genre, dunkt me.

avatar van Cor
Cor
Toverballenplaat van Beck. Prince en Talking Heads zijn nooit ver weg. Het is wel een aanstekelijke, enthousiaste plaat geworden. Best fijn.

avatar van Cor
Cor
spinout schreef:
Wat opent dit album geweldig!
Dat gevoel had ik ook. De eerste trits is overrompelend.