Pennywise - Land of the Free? (2001)

Punk / Rock
Label: Epitaph

1. Time Marchs On (2:57)
  2. Land of the Free? (2:31)
  3. The World (2:27)
  4. F**k Authority (3:16)
  5. Something Wrong with Me (2:39)
  6. Enemy (2:34)
  7. My God (2:48)
  8. Twist of Fate (2:33)
  9. Who's on Your Side (2:50)
  10. It's Up to You (2:56)
  11. Set Me Free (2:31)
  12. Divine Intervention (3:30)
  13. WTO (2:58)
  14. Anyone Listening (3:00)
TdW
ken niet alle albums van pennywise, maar ik vind dit wel een goeie

Dit is duidelijk een heel goed album, ik heb the fuse van pennywise ook die ze in 2005 hebben uitgebracht, deze is eerder uitgebracht maar toch vind ik deze iets beter, goede teksten en lekkere rock

godlydevil7
Geweldig album, ik luister dit al een tijdje heel regelmatig, lekkere punk, en ontzettend goede vocalen en teksten (!!). 4,5 met kans op verhoging.

avatar van berwt
Het meest recente dat ik heb van Pennywise en verdorie nog de beste van de 3 ook! 'Who's on your side' is één van de beste punknummers die ik ken! En uiteraard is 'F*ck authorithy' een terechte hit.

PriestMaiden
Dit is een heel goed punkalbum. Ik ken niet zoveel van deze band, maar ik heb deze cd en ben hierover zeer tevreden.

avatar van JLjuju
Begin deze plaat steeds vetter te vinden.
Erg vette bass en gitaarlijnen en alhoewel het geheel op elkaar lijkt zijn de nummers toch erg op hun zelf.
Uitschieters tot nu toe vind ik Anyone Listening, Land of the Free?, Enemy, Divine Intervention en (ofcourse) Fuck Authority.

avatar van LinkinPark90
Dit moet mijn eerste punkrock cd geweest zijn die ik kocht. Fuck Authority is één van hun bekendste singles. Dit album is vrij variërend voor een Pennywise album, buiten de eerst genoemde single zijn ook Divine Intervention, Land of the Free?, Time Marchs On en The World vette punknummers.