Vince Staples - Hell Can Wait (2014)

Label: ARTium

1. Fire (2:17)
  2. 65 Hunnid (3:06)
  3. Screen Door (4:07)
  4. Hands Up (3:23)
  5. Blue Suede (3:39)
  6. Limos (3:32)

met Teyana Taylor

7. Feelin' the Love (3:30)
GCITY050
Hij zou vandaag uitkomen, maar op spotify kan je alleen de singles luisteren. Vreemd..

avatar van Rhythm & Poetry
Ik heb de EP al op mijn pc staan.

avatar van Delars
Vince is een baasje.

avatar van bennerd
Delars schreef:
Vince is een baasje.

Loop je niet wat hard van Staples?

avatar van MJ_DA_MAN
Dat lijkt me wel. Het zoveelste ''talent'' met een piepstem.

avatar van carero
Beste Odd Future affiliate imo

avatar van carero
Het jammere is; deze zieke tracks komen dus niet op zijn album...

avatar van Delars
bennerd schreef:

Loop je niet wat hard van Staples?

Nee, dat Vince ik.

avatar van Rhythm & Poetry
Ik weet niet goed hoe ik op een leuke manier naar de kroeg ga, dus ik krijg van Vince Staples.

avatar van bennerd
Die quote verdient een Price.

avatar van Silky & Smooth
Aardige tape van het broertje van Huub. Productioneel zit het erg lekker in elkaar en Vince Staples is een goede rapper, al lijkt zijn potentie er nog niet helemaal uit te willen komen. De ellenlange refreinen op zowat elk nummer vind ik alleen erg storend.

avatar van Slowgaze
'Blue Suede' is harder dan Vince Staples als het heel koud is.

avatar van Silky & Smooth
Dankje Slowgaze, nou kan ik nooit meer normaal naar Vince Staples kijken....

Trouwens, ik kwam vandaag een patient van Rock Goerdin tegen met Vince Staples!

PETExFISH
De beats zijn allemaal lang niet onaardig, maar het talent dat Vince toegedicht wordt kan ik momenteel nog niet echt ontdekken. Nog maar een paar keer luisteren, want slecht is het niet.

HZFR11
Deze jongen is veelbelovend. Goede EP, Blue Sude is mijn lievelingstrack op deze EP maar ook op "limos" spit ie lekker.

Zijn verse op "Hive" van Earl Sweatshirt is ook dope, en hij komt uit de LBC.