Cheryl - Only Human (2014)

Label: Polydor

1. Intro (1:51)
  2. Live Life Now (2:54)
  3. It's About Time (3:49)
  4. Crazy Stupid Love (3:45)

met Tinie Tempah

5. Waiting for Lightning (3:56)
  6. I Don't Care (4:00)
  7. Only Human (3:34)
  8. Stars (2:57)
  9. Throwback (3:04)
  10. All in One Night (3:09)
  11. Goodbye Means Hello (3:46)
  12. Coming Up for Air (4:21)

met Joel Compass

13. Fight On (3:33)
  14. Yellow Love (3:51)
  15. Beats N Bass (2:59)
  16. Tattoo * (3:07)
  17. Firecracker * (3:32)
  18. I Won't Break * (3:37)
avatar van GiRlS AlOuD FaN
Zo benieuwd!
Crazy Stupid Love was super, I Don't Care een beetje een tegenvaller… maar Only Human is zo mooi!
Zalige cover ook.

avatar van HoldUp
Only Human vind ik ook het mooiste nummer van dit album. Een erg sterk album van een top artiest!

avatar van xMilennx
Met de sterke singles had ik verwacht dat dit veruit het beste album ging worden van Cheryl, maar uiteindelijk bleek de rest minder en is het voor mij toch niet zo'n uitschieter tegenover de voorgangers. Van mij mocht ze stoppen na track 10, daarna werd het toch echt wat te langdradig. Op zichzelf een paar leuke nummers, misschien goed om te verwerken in een shuffle playlist, maar ik kan ze niet allemaal in één keer achter elkaar luisteren.

avatar van NewYorkCityLight
1,0
'Live Life Now' is best leuk. Het opvallende is dat Cheryl hier (bijna) niet op zingt. Correlatie?

avatar van Emile93
1,0
Leuke nummers:
Live Life Now! Ik vind Cheryl veel prettiger als ze spreekt dan zingt...
Waiting for Lightning!
Fight On
Tattoo

De rest van de nummers zijn saai en alles behalve leuk. Kan er een heel verhaal aan wijden maar dat is gewoon niet de moeite waard. Sorry Cheryl. Bij Girls Aloud vond ik d'r wel ok, maar solo weet ze me maar niet te boeien.

avatar van GiRlS AlOuD FaN
NewYorkCityLight schreef:

Het nummer is gesproken

Na 2 maanden het album in mijn iTunes te hebben staan blijven Live Life Now, Stars, Crazy Stupid Love, Only Human, Throwback, All In One Night, Coming Up For Air, Fight One, Firecracker en I Won't Break het leukst.
Zelfs I Don't Care kan mij nu meer bekoren op het album, minder als single.