Christina Milian - So Amazin' (2006)

R&B / Pop
Label: BMG

1. Say I (3:31)

met Young Jeezy

2. Twisted (4:00)
  3. Gonna Tell Everybody (4:21)
  4. Who's Gonna Ride (4:10)

met Three 6 Mafia

5. So Amazing (3:20)

met Dre

6. Hot Boy (3:53)

met Dre

7. Foolin' (4:05)
  8. My Lovin'Goes (4:00)
  9. Just a Little Bit (3:06)
  10. Y'all Ain't Nuthin' (4:19)
  11. Wind You Up (3:43)
  12. Tonight * (3:40)
  13. She Don't Know * (4:36)
avatar van Matys
Dit is echt geen muziek, waar komt de inspiratie vandaan, heeft ze weleens van bezieling gehoord?

Erg jammer dit

ik ga hem nu luisteren! (lig een beetje achter.. examenstress enz. ) maar vind say i een geweldig nummer dus verwacht er wel veel van

1,5
Heb hem geluisterd en het zijn vooral allemaal nummers 'van'. Oftewel, ze doet iemand na. Zo zit in nummer 3 het stukje dat ze neuriënd 'Oh Na Na' zingt. Dat is regelrecht gejat uit een nog nader te noemen R. Kelly nummer(ga ik even opzoeken welke). Daarnaast lijkt de één weer een Aaliyah-look-a-like. De ander is weer Beyonce/Destiny's Child-achtig. Weinig origineel en stelt weinig voor.

Christina valt mij ook zwaar tegen in de ballades. Daar heeft ze niet de stem voor.

'Say I' is wel een leuk nummer.

avatar van Poeha
Alleen Foolin' en Say I en My Lovin' Goes zijn te pruimen.
De rest is opvulling. Helaas heb wel eens beter gehoord.

2,5* Voor met name Foolin'.

Milian Dropped
++ Melissa
12 Jun 2006 || || Comments (11)

R+B beauty CHRISTINA MILIAN has been dropped from her record label Island Def Jam, only a month after releasing her third album SO AMAZIN'. The DIP IT LOW singer, 24, was reportedly dumped by the music label after poor album sales, according to the New York Daily News. The disc sold 50,202 copies in the first week following its 16 May (06) release. However, the Cuban-American star's publicist insists Milian and Def Jam "mutually" agreed to part. Her publicist says, "Christina Milian and Island Def Jam have decided to end their relationship due to creative differences. This was a mutual decision." According to the Daily News, Milian upset label bosses when she declined to record SOS (RESCUE ME), which turned out to be a huge hit for teen singer RIHANNA.

Lullig voor Milian

dollie
Ik vind het wel spijtig dat Christina Milian geen label meer heeft, maar ik veronderstel dat ze wel een nieuw zal vinden, want ik vind dit album echt goed, vooral 'gonna tell everybody', ' my lovin goes' en 'just a little bit' vind ik zalig!

avatar van Rickéh
Best wel dom, in amerika kwam ie 16 mei al uit
En hier pas 28 Juli

nicolas
Y'all Ain't Nuthin' = junder zit ol njètte in west-vlaams.

Jerra
ja deze heb ik al zolang..wel een veeeeel beter album als de vorige. De beats zijn van betere kwaliteit en dr stem is ook verbeterd

avatar van Paalhaas
nicolas schreef:
Y'all Ain't Nuthin' = junder zit ol njètte in west-vlaams.

Gullie zèt ammel niks! in het Noord-Brabants.

Mojo Pin

Mojo Pin
wietje?

Nu niet meer

Jim
Say I heeft niet eens de top 40 gehaalt , ook niet erg goed nummer, verder wel een paar aardige nummers dus 3*

heeft ze 'Who's Gonna Ride' geschreven om Nick Cannon te dissen?

avatar van pascal83
Hoe is het nummer van/met Dre eigenlijk?

pascal83 schreef:
Hoe is het nummer van/met Dre eigenlijk?

Dat zijn de 2 lekkerste nummers van het album.

avatar van MJ_DA_MAN
Die nummers zijn geproduceerd door Cool & Dre en dus niet met of geproduceerd door Dr. Dre. Om misverstanden te voorkomen.

MJ_DA_MAN schreef:

Dacht ik in het begin ook ja, maar dat bleek dus helemaal niet waar te zijn. Ik vond het al zo gek dat dr dre niets beters te doen had.

dollie
zoveel te meer je het beluisterd, zoveel te beter het album wordt...

Johnny Depp <3
Ik vond eerst alleen Say I leuk, maar toen ben ik beter gaan luisteren en vond ik alles eigenlijk wel leuk!! maar haar eerste album vond ik toch beter...

Wel een lekker wijf alleen daarvoor al een dikke 5,0 waard

Tonight:3*
She don't know: 3*
---------------

avatar van Mjoesik
Ik vind het heel spijtig dat ze gedumpt is bij haar recordlabel. Na het zien van de film BE COOL vond ik haar erg getalenteerd en haar muziek ook beter.
We zullen wel zien, goeie artiesten als deze krijgen vroeg of laat toch nieuwe recorddealen aangeboden...

Reijersen schreef:

'Say I' is wel een leuk nummer.

Het is er niet veel op veranderd. De ballads zijn van erg laag niveau.