She & Him - Classics (2014)

Label: Columbia

1. Stars Fell on Alabama (2:20)
  2. Oh No, Not My Baby (3:19)
  3. It's Not for Me to Say (3:13)
  4. Stay Awhile (2:36)
  5. This Girl's in Love with You (3:18)
  6. Time After Time (3:22)
  7. She (3:22)
  8. Teach Me Tonight (2:27)
  9. It's Always You (3:04)
  10. Unchained Melody (3:50)

met The Chapin Sisters

11. I'll Never Be Free (3:20)
  12. Would You Like to Take a Walk? (2:02)
  13. We'll Meet Again (2:32)
avatar van GrafGantz
Hele album is hier legaal te beluisteren: First Listen: She & Him, 'Classics' : NPR

avatar van Ducoz
1,5
O god.

De vorige releases vond ik best leuk, niets bijzonders maar wel fijne niets aan de hand plaatjes. Ik ben ook wel iemand die van kerstmuziek houd, dus het kerstalbum kon ik ook wel waarderen. Hoewel dit qua sfeer heel erg op kerstmuziek lijkt, kan het bijna niet zoetsappiger en irriteer zelfs ik me aan deze uitvoeringen. Daarnaast kwam de vraag in mij op: Doet M. Ward uberhaüpt nog wel eens wat zelf? Zijn platen waren altijd nog best oke.

avatar van staralfur
A Wasteland Companion is alweer uit 2012, een nieuwe M. Ward is zeker welkom.

Ik ben namelijk wel een beetje klaar met dit zoetsappige gebeuren...

avatar van Maartenn
Dit is zo zoet dat alles aan elkaar begint te kleven als je er naar luistert.