Food - Veggie (2002)

5. Pie (4:45)
  6. Nofood (4:02)
  7. Mushroom (9:41)

avatar van Fianosther
Nog een geweldige plaat van Food. Alleen lijkt het wel alsof Helge Sten (Deathprod), de producer, de grootste vinger in de pap heeft op deze release. Daardoor lijkt het soms meer op een Deathprod-plaat, waar niks mis mee is natuurlijk, dan op een plaat van Food.

avatar van unaej
Heerlijk rustige en warme plaat, waarin de musici de tijd krijgen om op het gemakje ideeën te ontwikkelen, in plaats van het chaotische getoeter uit de volgende albums. Alles mag en niets moet, dat is de geaardheid waarin 'Veggie' floreert.
Heel aangenaam.

avatar van Nakur
Wat Fianosther zei, het neigt inderdaad regelmatig naar Deathprod's solowerk. Nofood (de naam zegt het al) klinkt gewoon als een uitstekende DP track. Voor de rest bevalt ook veggie weer. Ik ben met Food begonnen door Molecular Gastronomy te luisteren en ik weet na het luisteren van Last Supper en Veggie precies wat die plaat mist. Arve Henriksen