Echosmith - Talking Dreams (2013)

Label: Warner Bros.

1. Come Together (4:31)
  2. Let's Love (3:04)
  3. Cool Kids * (3:57)
  4. Cool Kids [Radio Edit] * (3:35)
  5. March Into the Sun (3:22)
  6. Come with Me (4:13)
  7. Bright (3:41)
  8. Talking Dreams (3:09)
  9. Tell Her You Love Her (4:07)
  10. Ran Off in the Night (4:24)
  11. Nothing's Wrong (3:34)
  12. Safest Place (4:16)
  13. Surround You (3:29)
  14. Up to You * (3:47)
  15. We're Not Alone * (4:07)
Cool Kids is toch best een aardige hit, hoe kan het dat dit album totaal niet opgepakt wordt?
Is de rest zoveel minder?

deric raven schreef:
Is de rest zoveel minder?

Rest is eigenlijk net zo leuk (als de zangeres) . Vrolijk pop album, ik denk dat ze volgende keer niet meer in de Oude Zaal van de Melkweg staan maar in de HMH

avatar van Fieke_28
Inderdaad verrassend dat na hun grote hit "Cool Kids" hier niet meer aandacht voor is. Gelukkig is "Cool Kids" niet het enige goede nummer op deze plaat, zo zijn "Come Together" en "March Into the Sun" bijvoorbeeld ook lekkere pop-nummers. De hele plaat luistert lekker weg, toch zeker een knappe prestatie voor deze nog jonge broers en zus!

avatar van Arrie
Het is allemaal wel heel veilige, brave, tussen de lijntjes gekleurde popmuziek, hoor. Cool Kids is met gemak het beste nummer en echt interessant wordt het verder nergens. Wel wat gezellige deuntjes hoor, en het is een sympathiek bandje, maar het blijft enorm oppervlakkig.

avatar van Jumperjack
Heel erg lekker, ik begrijp ook niet waarom dit album niet is opgepikt, wel op Lowlands, wordt feestje kan niet anders. Pop zoals pop bedoelt is.

Ozric Spacefolk
Ik vind het altijd interessant hoe grote labels het presteren leuke genres kapot te maken.

Hoe kan dit indie zijn? Ze zijn getekend bij Warner en geproduceerd door de man achter Eminem en Dr. Dre. Daarbij zijn alle songs co-written door een songwriter die speciaal voor deze klus is ingekocht.

Dit is nep zoals nep bedoeld is.

Doet me denken aan andere acts die door majors de wereld in gespuugd zijn en waar we niks meer van horen: Avril Lavigne, Hanson etc.
Ik heb nog meelij met de jonge puppies in de band.